Verjetno bi vsak povprečni
potrošnik na vprašanje iz naslova odgovoril nikalno, saj je prav
promocija najpogostejša metoda širjenja glasu o neki trgovini. V
bistvu je tudi vsako širjenje glasu o trgovini po svoje promocija,
čeprav trgovina sama tega sploh ne ve. Na primer, ko slišite
priporočilo za dobro trgovino od prijatelja – trgovina sama nima
nič opraviti s tem priporočilom, pa vendar dober glas deluje kot
njihova promocija. Navadno pa pojem promocija obsega le tisti del
širjenja glasu, ki ga trgovina sama izvaja oziroma ga naroči pri
drugih izvajalcih. Pri tem pa ne gre samo za promocijo, ki smo jo
vajeni gledati na velikih plakatih ob cestah in podobno, saj vsak
trgovec ve, kako pomembna je promocija tudi v trgovini sami. Za namen
promocije trgovine ali posameznih izdelkov trgovci v trgovinah
postavijo različna reklamna stojala, ki služijo privabljanju kupcev
v trgovino, izpostavljanju izdelkov ali le splošnemu pospeševanju
prodaje. Reklamna stojala so odličen način promocije tudi za tiste
trgovce, ki si ne morejo privoščiti velikih obcestnih plakatov ali
dragih televizijskih oglasov. Reklamna stojala so kot nalašč za
postavitev na obljudeno ulico pred trgovino, od koder mimoidoče
privabijo v prodajalno. Kaj bi si sploh želeli boljšega?
Ni torej nujno, da trgovina brez
opaznih in vpadljivih vseprisotnih oglasov nima promocije. Včasih je
namreč celo bolj pomembno to, da se na prodajalno opozori prav
mimoidoče kupce, namesto da bi denar zapravljali za oglase, ki ne
prinesejo željenega učinka.
Ni komentarjev:
Objavite komentar