sreda, 31. december 2014

Ste že slišali za trgovino brez promocije?

Verjetno bi vsak povprečni potrošnik na vprašanje iz naslova odgovoril nikalno, saj je prav promocija najpogostejša metoda širjenja glasu o neki trgovini. V bistvu je tudi vsako širjenje glasu o trgovini po svoje promocija, čeprav trgovina sama tega sploh ne ve. Na primer, ko slišite priporočilo za dobro trgovino od prijatelja – trgovina sama nima nič opraviti s tem priporočilom, pa vendar dober glas deluje kot njihova promocija. Navadno pa pojem promocija obsega le tisti del širjenja glasu, ki ga trgovina sama izvaja oziroma ga naroči pri drugih izvajalcih. Pri tem pa ne gre samo za promocijo, ki smo jo vajeni gledati na velikih plakatih ob cestah in podobno, saj vsak trgovec ve, kako pomembna je promocija tudi v trgovini sami. Za namen promocije trgovine ali posameznih izdelkov trgovci v trgovinah postavijo različna reklamna stojala, ki služijo privabljanju kupcev v trgovino, izpostavljanju izdelkov ali le splošnemu pospeševanju prodaje. Reklamna stojala so odličen način promocije tudi za tiste trgovce, ki si ne morejo privoščiti velikih obcestnih plakatov ali dragih televizijskih oglasov. Reklamna stojala so kot nalašč za postavitev na obljudeno ulico pred trgovino, od koder mimoidoče privabijo v prodajalno. Kaj bi si sploh želeli boljšega?
Ni torej nujno, da trgovina brez opaznih in vpadljivih vseprisotnih oglasov nima promocije. Včasih je namreč celo bolj pomembno to, da se na prodajalno opozori prav mimoidoče kupce, namesto da bi denar zapravljali za oglase, ki ne prinesejo željenega učinka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar