sreda, 31. december 2014

Promocijska stojala srečamo na vsakem koraku

Vsaka trgovina potrebuje promocijo, zato pri sprehodu po bolj obljudenih ulicah večjih in manjših mest prav gotovo srečamo veliko različnih promocijskih sredstev. Med najbolj priljubljenimi izdelki za pospeševanje prodaje so promocijska stojala, ki omogočajo enostaven prikaz promocijskih sporočil, lahko pa jih postavimo tako zunaj, pred trgovino, kot tudi v prodajalni, kjer z njimi izpostavljamo posamezne izdelke.
Promocijska stojala so priljubljena pri vseh trgovcih, še posebej radi pa jih uporabljajo ponudniki gostinskih storitev, na primer lastniki restavracij ali barov. Nekatera stojala vabijo na slasten kebab, na drugih lahko preberemo dnevno ponudbo gostilne, tretja opozarjajo na odprtje nove restavracije... Možnosti za uporabo je ogromno, kar v kombinaciji z enostavnim urejanjem in vzdrževanjem promocijskim stojalom zagotavlja mesto med najbolj priljubljenimi promocijskimi sredstvi med raznimi trgovci. V prodajalni lahko s stojali obiskovalce usmerjamo, ali pa jih opozorimo na posebno akcijsko ponudbo in s tem izpostavimo določene izdelke. Zahvaljujoč enostavni uporabi lahko takšna stojala uporabljamo dlje časa, saj oglasno sporočilo po koncu promocijske kampanje enostavno nadomestimo z drugim.

Tudi zahtevnejši trgovci se bodo radi poslužili promocijskih stojal, saj lahko izbirajo tudi med naprednejšimi modeli, ki ne nudijo le prikaza oglasnega sporočila. Nekatera stojala na primer posebej omogočajo prikaz logotipa, druga pa so opremljena z dodatnim držalom za promocijske letake, ki še izboljšajo učinek oglasne kampanje. Promocijska stojala so na voljo še v različnih izvedbah in velikostih, tako da jih bodo z veseljem uporabili vsi trgovci, prav tako ne gre dvomiti, da bodo z njihovo uporabo tudi zadovoljni. Investicija v takšno vrsto promocije se namreč kmalu poplača z večjim obiskom in izboljšanjem prodajnih rezultatov trgovine.

Ni komentarjev:

Objavite komentar