Vsaka trgovina potrebuje promocijo,
zato pri sprehodu po bolj obljudenih ulicah večjih in manjših mest
prav gotovo srečamo veliko različnih promocijskih sredstev. Med
najbolj priljubljenimi izdelki za pospeševanje prodaje so
promocijska stojala, ki omogočajo enostaven prikaz promocijskih
sporočil, lahko pa jih postavimo tako zunaj, pred trgovino, kot tudi
v prodajalni, kjer z njimi izpostavljamo posamezne izdelke.
Promocijska stojala so priljubljena
pri vseh trgovcih, še posebej radi pa jih uporabljajo ponudniki
gostinskih storitev, na primer lastniki restavracij ali barov.
Nekatera stojala vabijo na slasten kebab, na drugih lahko preberemo
dnevno ponudbo gostilne, tretja opozarjajo na odprtje nove
restavracije... Možnosti za uporabo je ogromno, kar v kombinaciji z
enostavnim urejanjem in vzdrževanjem promocijskim stojalom
zagotavlja mesto med najbolj priljubljenimi promocijskimi sredstvi
med raznimi trgovci. V prodajalni lahko s stojali obiskovalce
usmerjamo, ali pa jih opozorimo na posebno akcijsko ponudbo in s tem
izpostavimo določene izdelke. Zahvaljujoč enostavni uporabi lahko
takšna stojala uporabljamo dlje časa, saj oglasno sporočilo po
koncu promocijske kampanje enostavno nadomestimo z drugim.
Tudi zahtevnejši trgovci se bodo
radi poslužili promocijskih stojal, saj lahko izbirajo tudi med
naprednejšimi modeli, ki ne nudijo le prikaza oglasnega sporočila.
Nekatera stojala na primer posebej omogočajo prikaz logotipa, druga
pa so opremljena z dodatnim držalom za promocijske letake, ki še
izboljšajo učinek oglasne kampanje. Promocijska stojala so na voljo
še v različnih izvedbah in velikostih, tako da jih bodo z veseljem
uporabili vsi trgovci, prav tako ne gre dvomiti, da bodo z njihovo
uporabo tudi zadovoljni. Investicija v takšno vrsto promocije se
namreč kmalu poplača z večjim obiskom in izboljšanjem prodajnih
rezultatov trgovine.
Ni komentarjev:
Objavite komentar