sreda, 31. december 2014

Veliki oglasi v lastni režiji

Vsak si lahko predstavlja, kako drag je najem oglasnega prostora na obljudenih mestih, še posebej velika investicija pa je potrebna za oglaševanje na velikih obcestnih plakatih. Takšno vrsto promocije si praviloma lahko privoščijo le veliki trgovci, tisti manjši pa se morajo zadovoljiti z drugimi sredstvi za pospeševanje prodaje. A tudi če je zakup oglasnega prostora drag, lahko manjši trgovci najdejo način, kako prikazovati oglasne plakate večjega formata za razmeroma nizko ceno, precej nižjo od tistih, po katerih se prodajajo veliki oglasni prostori.
Bolj varčni trgovci bodo gotovo preučili možnost uporabe promocije z izdelavo učinkovite spletne strani, ki omogočajo prikaz več vsebine. Res je, da ob nakupu stojala ni dodanih garantiranih ogledov oglasa, kot velja za komercialen oglasni prostor, vendar je lahko premišljeno oblikovan in dobro postavljen plakat na roll up stojalu prav tako uspešen in učinkovit. Če je na primer ulica pred prodajalno vedno nabito polna mimoidočih potencialnih strank, bo velik in privlačen plakat na roll up stojalu v izložbi v trgovino gotovo zvabil kopico novih radovednežev, med katerimi bo verjetno le redko kateri prodajalno zapustil praznih rok. Nakup roll up stojala pa ni priporočljiv le v takšnem primeru, saj ga odlikujejo številne dobre lastnosti – predvsem je takšno stojalo praktično za uporabo, tako da se lahko uporablja za več različnih plakatov, saj je menjanje in nameščanje plakatov enostavno. Roll up stojalo svojemu namenu služi dolga leta, saj ne zahteva pretirane pozornosti in vzdrževanja. S svojo učinkovitostjo pa bo roll up stojalo hitro poplačalo investicijo za tovrstno promocijo, in kmalu bo štel le še dobiček, ki ga bo prinesel nov vir promocije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar