Pri predstavitvi na sejmu je
najpomembnejše to, da podjetje predstavimo čim bolj učinkovito,
torej da pridobimo čim več novih strank, tudi če se nam bo to
obrestovalo šele na dolgi rok. Tako delujejo tudi mnoga druga
promocijska sredstva – da bi se nam investicija v oglaševanje
poplačala, moramo s promocijsko akcijo na takšen ali drugačen
način zaslužiti več denarja, kot smo ga vložili. Pri predstavitvi
na sejmu velja, da nam večino tega denarja prisluži prav primerna
sejemska oprema, ki je ključnega pomena za uspešno sejemsko
predstavitev.
Pri izbiri sejemske opreme zato ne
smemo gledati le na ceno, saj bi si nenazadnje lahko postavili tudi
stojnico iz kartonastih škatel in tako promovirali podjetje. Naša
sejemska oprema mora biti čim bolj privlačna, da bomo na sejmu res
privabili čim več potencialnih strank. Res je, da piko na i doda
promotor, ki podjetje osebno predstavlja, a prvi korak do uspešne
konverzije je kvalitetna sejemska oprema. Za najboljši učinek
moramo sejemsko opremo izbrati in oblikovati tako, da se sklada s
podobo našega podjetja, obenem pa moramo imeti v mislih tudi
učinkovitost.
Najbolj optimalne rezultate nam
lahko nudi le sejemska oprema po meri. Na srečo je možno vso opremo
urediti in pripraviti tako, da ustreza našim željam, prav tako to
ni pretirano drago, odvisno seveda, kaj naša sejemska oprema
vsebuje. Navadno gre za vsaj en večji okvir s promocijskim platnom
ali plakatom, ter promocijski pult, na katerem nudimo dodatne
informacije. Oboje je možno urediti popolnoma po želji, predvsem
seveda promocijski plakat ali platno, pa tudi pulti omogočajo veliko
manevrskega prostora. Če bomo pri pripravi sejemske opreme pozorni
na optimalno učinkovitost, se nam bo to kasneje povrnilo z obrestmi.
Seveda poleg platna in pulta ne pozabimo še na druge pospeševalce
prodaje – obiskovalce privabimo s kakšno zastavo, propagandni
material pa serviramo s pomočjo stojal za letake in podobnih
pripomočkov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar