Na splošno velja, da prav noben
trgovec ni tako zadovoljen s prodajnimi rezultati, da se ne bi hotel
še malo potruditi in vsaj malo povečati zaslužka. Pogosto pa se
zatakne pri idejah, kako doseči večji prodajni uspeh, saj se tiste
splošno znane trike uporabi že takoj, za privabljanje novih strank
in doseganje boljše prodaje pa se je treba veliko bolj namučiti. Na
srečo pa lahko trgovcem delo precej olajšajo takšna in drugačna
promocijska stojala, ki se uporabljajo za predstavitev izdelkov,
posledično pa seveda zabeležijo tudi boljšo prodajo le-teh.
POS stojala so kot nalašč za
izpostavitev določenih izdelkov, ki bi se lahko prodajali v večji
količini, a jih kupci ne najdejo. Zahvaljujoč različnim vrstam in
oblikam POS stojal lahko na ta način promoviramo najrazličnejše
izdelke, saj lahko na ogled postavimo vse, od majhnih in številnih
izdelkov, do velikih in težkih artiklov, kot so pralni praški in
podobno. Poleg tega so POS stojala znana tudi po svoji
prilagodljivosti – glede na vrsto promoviranega artikla jih lahko
posebej opremimo, da dosežemo še boljše prodajne rezultate.
Opremimo jih na primer s promocijskimi sporočili in grafikami, ki
pritegnejo poglede vseh strank, največji učinek pa dosežemo še s
skrbno postavitvijo POS stojala na vidno mesto, ki ni preveč
oddaljeno od rok mimoidočih kupcev.
POS stojala so torej odlična
naložba za prav vsakega trgovca. Različni materiali, oblike in
strukture zagotavljajo, da bodo takšna stojala navdušila tako
trgovce, kot tudi kupce, zato je gotovo dobro pred daljšim
razmislekom o morebitnih drugih načinih promocije pomisliti tudi na
POS stojala.
Ni komentarjev:
Objavite komentar