sreda, 31. december 2014

POS stojala za boljše prodajne rezultate

Na splošno velja, da prav noben trgovec ni tako zadovoljen s prodajnimi rezultati, da se ne bi hotel še malo potruditi in vsaj malo povečati zaslužka. Pogosto pa se zatakne pri idejah, kako doseči večji prodajni uspeh, saj se tiste splošno znane trike uporabi že takoj, za privabljanje novih strank in doseganje boljše prodaje pa se je treba veliko bolj namučiti. Na srečo pa lahko trgovcem delo precej olajšajo takšna in drugačna promocijska stojala, ki se uporabljajo za predstavitev izdelkov, posledično pa seveda zabeležijo tudi boljšo prodajo le-teh.
POS stojala so kot nalašč za izpostavitev določenih izdelkov, ki bi se lahko prodajali v večji količini, a jih kupci ne najdejo. Zahvaljujoč različnim vrstam in oblikam POS stojal lahko na ta način promoviramo najrazličnejše izdelke, saj lahko na ogled postavimo vse, od majhnih in številnih izdelkov, do velikih in težkih artiklov, kot so pralni praški in podobno. Poleg tega so POS stojala znana tudi po svoji prilagodljivosti – glede na vrsto promoviranega artikla jih lahko posebej opremimo, da dosežemo še boljše prodajne rezultate. Opremimo jih na primer s promocijskimi sporočili in grafikami, ki pritegnejo poglede vseh strank, največji učinek pa dosežemo še s skrbno postavitvijo POS stojala na vidno mesto, ki ni preveč oddaljeno od rok mimoidočih kupcev.

POS stojala so torej odlična naložba za prav vsakega trgovca. Različni materiali, oblike in strukture zagotavljajo, da bodo takšna stojala navdušila tako trgovce, kot tudi kupce, zato je gotovo dobro pred daljšim razmislekom o morebitnih drugih načinih promocije pomisliti tudi na POS stojala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar