Zastave se uporabljajo predvsem kot
državni simboli, kar pa nam veliko pove tudi o drugih možnostih
njihove uporabe – zastave so opazne, udarne in hitro pritegnejo
pozornost. Nič čudnega torej ni, da se vse bolj uporabljajo tudi v
promocijske namene, saj ni prav nobenega razloga, da takšnih zastav
ne bi uporabljali. Seveda se za promocijo ne uporabljajo državne,
temveč reklamne zastave, ki so pogosto precej drugačne od
»običajnih« državnih, zato pa tudi toliko bolj uporabne.
Da bi reklamne zastave koristile
tudi nam, moramo najprej izbrati primeren prostor, kjer bo zastava
prišla najbolj do izraza. Kot nalašč za takšno promocijo so na
primer obljudene ulice, po katerih se sprehaja veliko naših
potencialnih strank. Če razobesimo promocijsko zastavo na takšno
ulico, bo učinek gotovo opazen. Na takšen način se uporabljajo
reklamne zastave tudi ob cestah in drugih obljudenih krajih. Uporaba
reklamne zastave je preprosta in učinkovita.
Če nimamo možnosti zastave
razobesiti, se lahko odločimo za drugačno vrsto reklamnih zastav in
izberemo tako imenovani »beach flag«, ki je pravzaprav samostoječa
zastava. Takšno zastavo seveda lahko uporabimo praktično kjerkoli,
saj jo preprosto položimo na tla. V primerjavi z oglasnimi tablami
in okvirji so takšne zastave nekoliko bolj privlačne in opazne, saj
se dvigajo višje in so tudi na pogled bolj zanimive.
V primerjavi z drugimi promocijskimi
sredstvi imajo reklamne zastave nekaj prednosti, seveda pa tudi nekaj
slabosti. Dobra stran je ta, da so zelo zanimive in učinkovite, kar
pa je odvisno od njihove postavitve. Poleg tega omogočajo edinstven
način oglaševanja, ki v kombinaciji s privlačno zastavo pritegne
veliko pogledov in posledično strank. Slaba stran reklamnih zastav
pa je ta, da so namenjene le za »enkratno uporabo« - motiva ne
moremo preprosto zamenjati, kot to lahko storimo pri mnogih drugih
promocijskih sredstvih, temveč moramo za vsak promocijski motiv
uporabiti drugo zastavo. »Beach flag« sicer omogoča precej
enostavno menjavanje promocijskega materiala.
Ni komentarjev:
Objavite komentar