Kot začetniki v svetu trgovanja se
srečamo z različnimi promocijskimi sredstvi in spoznamo na desetine
različnih izdelkov za pospeševanje prodaje, med katerimi se moramo
odločiti. Brez vsaj minimalne promocije bo trgovina namreč le težko
zaživela, zato je potrebno že vzačetku promociji nameniti nekaj
premisleka. Za katere izdelke za pospeševanje prodaje se je pametno
odločiti?
Med osnovne izdelke za pospeševanje
prodaje bi lahko šteli predvsem reklamne okvirje in stojala, s
katerimi se bržkone sreča vsak trgovec, ki se ukvarja s promocijo
svoje trgovine in izdelkov. Za začetnike so predvsem priporočljiva
reklamna stojala, saj nudijo širok spekter različnih uporabnih
možnosti, tako da jih lahko uporabimo že pred odprtjem prodajalne,
pa tudi po tem, ko vanjo že pridejo prvi kupci. Promocijska stojala
so enostavni izdelki za pospeševanje prodaje, ki so namenjeni
predvsem izpostavljanju določenih izdelkov iz ponudbe. Stojala so
navadno opremljena z dodatnim promocijskim materialom, tako da kupci
izpostavljenim izdelkom posvetijo še več pozornosti, s čimer je
namen stojala dosežen. Uporaba promocijskih stojal pa obsega še
številne druge možnosti, na primer uporaba stojala za posredovanje
oglasnih letakov in drugega promocijskega gradiva pred prodajalno. Z
zanimivim in privlačnim stojalom namreč hitro privabimo poglede
mimoidočih, pa naj gre za deljenje letakov ali izpostavitev izdelkov
v prodajalni.
Promocijska stojala prav gotovo
sodijo na seznam izdelkov, ki si jih mora novopečeni trgovec čim
prej priskrbeti. Za razmeroma majhno investicijo dobimo kvalitetno,
uporabno in učinkovito promocijsko sredstvo, ki vložen denar že
kmalu povrne, in to z obrestmi. Prav tako lahko stojala uporabljajo
vsi tisti trgovci, ki so v svojem poslu že vrsto let, a bi radi
posebej izpostavili kakšen izdelek ali pa na splošno izboljšali
prodajne rezultate. Lažjega in ugodnejšega načina promocije ni
lahko najti, zato so promocijska stojala vsekakor premisleka vredna
naložba.
Ni komentarjev:
Objavite komentar