sobota, 31. marec 2012

Kako izbrati pravo stojalo?


Kakšne vse POS materiale razporejamo pod stojala? Običajno si stojalo predstavljamo kot kak plastičen kos podoben omari, zato se morda sploh ne spomnimo, da lahko stojala za izdelke na primer izdelamo tako, da so dejansko v obliki izdelka, ki ga predstavljajo. Prav tako med stojala sodijo vse vrste samostoječih stojal, ki jih najdemo na prodajnih mestih, pa tudi namizna in stenska stojala, pingvin stojala, roll up stojala, ulična in info stojala.

Kako med poplavo različnih izdelkov, materialov in dizajnov izbrati pravega? Najlažje je, če najprej načrtujete, kam vse bi želeli postaviti svoja stojala ter kaj vse bi na njih radi postavili. V kolikor potrebujete vsake stojala, ki bodo lahko univerzalno držala različne vaše izdelke, je morda najbolje, da skupaj oblikujemo univerzalna stojala z logotipom vašega podjetja. Tako lahko z nalepkami in grafikami za vsako promocijo stojalo posebej prilagodite, predvsem pa imate vedno na voljo univerzalna stojala za vse svoje izdelke. V kolikor pa lansirate nov izdelek, za katerega že v naprej veste, da bo dolgo časa neprenovljen na tržišču, je morda bolje, če ustvarimo stojala po meri prav za ta izdelek. V tem primeru se moramo ustrezno dogovoriti tudi glede materialov, saj kartonska stojala niso namenjena letom in letom promocijskih aktivnosti, temveč se bodo fantastično obnesla skozi prvih nekaj promocij, nato pa jih bo obraba in transport začela načenjati, kar pomeni, da so sicer cenejša, a bodo temu primerno manj trajna. Stojala, ki jih ustvarimo za daljše promocije in celo za stalno postavitev na prodajnih mestih, pa so temu primerno dražja, a bodo z lahkoto kos vsem naporom in izdelkom, ki jih boste z njih prodali.

Preden vam lahko izdelamo konkretno ponudbo in predlagamo stojala, morate sami razmisliti, kakšen budget imate za stojala na voljo, kaj boste na stojala postavili, kako dolgo nameravate ta stojala uporabljati, koliko stojal sploh potrebujete in kakšen bo njihov glavni namen. Razmislite tudi, kako vpadljivo naj bo stojalo – naj bo bolj diskretno morda za ženske higienske vložke, ali predstavljate morda čips, ki bi si ga vsak zaželel že na prvi pogled? Boste stojalo večkrat prestavljali na različna mesta? To je pomemben podatek, saj mora biti stojalo za mobilnejše oglaševanje lažje sestavljivo in izredno kvalitetno, drugače bo hitro klonilo pred naslednjo promocijo. Sporočite nam svoje želje, da vam lahko pripravimo ponudbo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar