Kakšne vse POS materiale razporejamo pod
stojala? Običajno si stojalo predstavljamo kot kak plastičen kos podoben omari,
zato se morda sploh ne spomnimo, da lahko stojala za izdelke na primer izdelamo
tako, da so dejansko v obliki izdelka, ki ga predstavljajo. Prav tako med
stojala sodijo vse vrste samostoječih stojal, ki jih najdemo na prodajnih
mestih, pa tudi namizna in stenska stojala, pingvin stojala, roll up stojala,
ulična in info stojala.
Kako med poplavo različnih izdelkov,
materialov in dizajnov izbrati pravega? Najlažje je, če najprej načrtujete, kam
vse bi želeli postaviti svoja stojala ter kaj vse bi na njih radi postavili. V
kolikor potrebujete vsake stojala, ki bodo lahko univerzalno držala različne
vaše izdelke, je morda najbolje, da skupaj oblikujemo univerzalna stojala z
logotipom vašega podjetja. Tako lahko z nalepkami in grafikami za vsako
promocijo stojalo posebej prilagodite, predvsem pa imate vedno na voljo
univerzalna stojala za vse svoje izdelke. V kolikor pa lansirate nov izdelek,
za katerega že v naprej veste, da bo dolgo časa neprenovljen na tržišču, je
morda bolje, če ustvarimo stojala po meri prav za ta izdelek. V tem primeru se
moramo ustrezno dogovoriti tudi glede materialov, saj kartonska stojala niso
namenjena letom in letom promocijskih aktivnosti, temveč se bodo fantastično
obnesla skozi prvih nekaj promocij, nato pa jih bo obraba in transport začela
načenjati, kar pomeni, da so sicer cenejša, a bodo temu primerno manj trajna.
Stojala, ki jih ustvarimo za daljše promocije in celo za stalno postavitev na
prodajnih mestih, pa so temu primerno dražja, a bodo z lahkoto kos vsem naporom
in izdelkom, ki jih boste z njih prodali.
Preden vam lahko izdelamo konkretno
ponudbo in predlagamo stojala, morate sami razmisliti, kakšen budget imate za
stojala na voljo, kaj boste na stojala postavili, kako dolgo nameravate ta
stojala uporabljati, koliko stojal sploh potrebujete in kakšen bo njihov glavni
namen. Razmislite tudi, kako vpadljivo naj bo stojalo – naj bo bolj diskretno
morda za ženske higienske vložke, ali predstavljate morda čips, ki bi si ga
vsak zaželel že na prvi pogled? Boste stojalo večkrat prestavljali na različna
mesta? To je pomemben podatek, saj mora biti stojalo za mobilnejše oglaševanje
lažje sestavljivo in izredno kvalitetno, drugače bo hitro klonilo pred
naslednjo promocijo. Sporočite nam svoje želje, da vam lahko pripravimo
ponudbo!
Ni komentarjev:
Objavite komentar