Ker
prodajamo stojala in okvirje ter drugo sejemsko opremo, smo velikokrat prisotni
na takih ali drugačnih sejmih, razstaviščih in se tako ali drugače mobilno
oglašujemo. Z vami bi tokrat radi delili nekaj dobri nasvetov, kako se dobro
pripraviti in primerno vesti na sejmu oziroma razstavi, kjer se oglašujete.
Ko
ste že potrdili svojo prisotnost na sejmu, morate razmisliti o opremi in
ljudeh, ki vas bodo zastopali na sejmu. Najprej razmislite, ali imate vso
mobilno oglaševalsko opremo, ki jo potrebujete – roll up banner, stojalo, A
stojalo, okvir za plakate, promocijski pult… Nato to opremo še enkrat
preglejte, če je še vedno primerna za sejem – tako se izognete neprijetnim
presenečenjem na sejmišču, če je kaj uničenega, poškodovanega. Razmislite tudi,
katere izdelke boste fokusno predstavili, saj se ne morete posvetiti več
desetim produktom. Pametno si je za časa sejma omisliti tudi kakšno cenovno
akcijo na določenih izdelkih, saj tako stranke privabite takoj.
Najlažje
bo, če preverite, koliko obiskovalcev ste imeli na določenem sejmu v
preteklosti, ne pozabite pa vzeti v obzir število pričakovanih obiskovalcev
celotnega sejma. Tako lahko načrtujete materiale, ki jih morate vzeti s seboj –
letake, vizitke, prodajne izdelke. Prav tako bo morda večje število
obiskovalcev zahtevalo več promocijskih pultov in POS stojal, prav pa vam zna
priti tudi piši briši tabla.
Glede na pričakovano število obiskovalcev vašega promocijskega pulta si zastavite cilje – koliko kontaktov mislite ustvariti, kaj od njih pričakujete (morda e-mail naslove, telefonske številke, konkretna povpraševanja) ter koliko poslov nameravate skleniti že na samem sejemskem mestu.
Glede na pričakovano število obiskovalcev vašega promocijskega pulta si zastavite cilje – koliko kontaktov mislite ustvariti, kaj od njih pričakujete (morda e-mail naslove, telefonske številke, konkretna povpraševanja) ter koliko poslov nameravate skleniti že na samem sejemskem mestu.
Bodite
ustvarjalni, poiščite zanimive in privlačne okvirje, stojala in plakate – tako
lahko vizualno pometete s konkurenco in pritegnete še več obiskovalcev.
Zadnji
nasvet, ki vam vsekakor polagamo na srce iz izkušenj, pa je, da je sejem,
promocija, razstava ali kakršno koli delo na terenu odlična priložnost, da ne
le pokažete svoje izdelke in blagovne znamke, temveč od svojih potencialnih
stran dobite povratne informacije – kaj si mislijo o vaših izdelkih ali
storitvah, kako bi se lahko izboljšali, kaj lahko še storite za boljšo prodajo
– na sejmu je torej bistveno poslušati in ne toliko govoriti.
Ni komentarjev:
Objavite komentar