torek, 24. april 2012

Kako prisostvovati oglaševalskemu sejmu



Ker prodajamo stojala in okvirje ter drugo sejemsko opremo, smo velikokrat prisotni na takih ali drugačnih sejmih, razstaviščih in se tako ali drugače mobilno oglašujemo. Z vami bi tokrat radi delili nekaj dobri nasvetov, kako se dobro pripraviti in primerno vesti na sejmu oziroma razstavi, kjer se oglašujete.

Ko ste že potrdili svojo prisotnost na sejmu, morate razmisliti o opremi in ljudeh, ki vas bodo zastopali na sejmu. Najprej razmislite, ali imate vso mobilno oglaševalsko opremo, ki jo potrebujete – roll up banner, stojalo, A stojalo, okvir za plakate, promocijski pult… Nato to opremo še enkrat preglejte, če je še vedno primerna za sejem – tako se izognete neprijetnim presenečenjem na sejmišču, če je kaj uničenega, poškodovanega. Razmislite tudi, katere izdelke boste fokusno predstavili, saj se ne morete posvetiti več desetim produktom. Pametno si je za časa sejma omisliti tudi kakšno cenovno akcijo na določenih izdelkih, saj tako stranke privabite takoj.

Najlažje bo, če preverite, koliko obiskovalcev ste imeli na določenem sejmu v preteklosti, ne pozabite pa vzeti v obzir število pričakovanih obiskovalcev celotnega sejma. Tako lahko načrtujete materiale, ki jih morate vzeti s seboj – letake, vizitke, prodajne izdelke. Prav tako bo morda večje število obiskovalcev zahtevalo več promocijskih pultov in POS stojal, prav pa vam zna priti tudi piši briši tabla.

Glede na pričakovano število obiskovalcev vašega promocijskega pulta si zastavite cilje – koliko kontaktov mislite ustvariti, kaj od njih pričakujete (morda e-mail naslove, telefonske številke, konkretna povpraševanja) ter koliko poslov nameravate skleniti že na samem sejemskem mestu.

Bodite ustvarjalni, poiščite zanimive in privlačne okvirje, stojala in plakate – tako lahko vizualno pometete s konkurenco in pritegnete še več obiskovalcev.  

Zadnji nasvet, ki vam vsekakor polagamo na srce iz izkušenj, pa je, da je sejem, promocija, razstava ali kakršno koli delo na terenu odlična priložnost, da ne le pokažete svoje izdelke in blagovne znamke, temveč od svojih potencialnih stran dobite povratne informacije – kaj si mislijo o vaših izdelkih ali storitvah, kako bi se lahko izboljšali, kaj lahko še storite za boljšo prodajo – na sejmu je torej bistveno poslušati in ne toliko govoriti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar