ponedeljek, 5. marec 2012

Digitalni okvirji ali običajni okvirji?


Elektronski okvirji za plakate ali fotografije so že na prvi pogled izredno privlačna oblika oglaševanja, saj lahko z njimi prikazujemo video posnetke, predstavitve v power pointu, fotografije ali reklamne oglase. Zakaj so tovrstni okvirji gledalcem všeč, lahko najbrž pojasnimo z gibanjem, ki ga elektronski okvirji ustvarijo, vendar pa ne pozabimo, da sama animacija včasih sporoča toliko, da gledalec od samega oglasa ne odnese ničesar.

Dejstvo je, da običajni okvirji za posterje, A stojala ali POS stojala držijo le eno sliko, dokler jih imamo razstavljene, vendar pa jih ni potrebno povezati s spletom ali drugimi elektronskimi napravami, tudi če zmanjka elektrike ali je kabel prekratek, lahko plakat kadarkoli pokažemo svojim strankam. Tudi investicija v elektronske okvirje je neprimerno višja, s tem pa je škoda, ki nam jo lahko povzročijo že mimoidoči ali vozniki, veliko višja kot pri običajnemu okvirju.

Običajen okvir ali stojalo lahko nemoteno premikamo s kraja na kraj, z enega prodajnega mesta k drugemu. Pri elektronskemu okvirju bi to težko trdili, saj ga med transportom lahko kaj hitro poškodujemo, kot omenjeno, pa je škoda neprimerno višja. Naš nasvet bi bil, da, v kolikor vas resnično privlačijo dragi elektronski okvirji, si takega omislite le za svojo pisarno ali svojo recepcijo, medtem ko je dobro imeti za mobilno oglaševanje vedno na voljo nekaj okvirjev, v katerih brez skrbi lahko menjate plakate oziroma lahko celoten okvir z lahkoto prenesete drugam. V kolikor vas privlači dinamika elektronskega okvirja, vam lahko morda svetujemo izdelano svetlobno tablo, na kateri se lahko nahaja le vaš logotip v vaših barvah, lahko pa tablo napolnite tudi s kontaktnimi podatki ali slikami.

Glede na vse alternative, ki obstajajo za okvirje, lahko trdimo, da če potrebujete hitro mobilne plakate ali slike, še vedno najbolje delujejo okvirji ali A stojala, saj so lahka, cenejša kot druge variante, ter izredno privlačna na pogled in enostavna za uporabo. Izkušnje z našimi poslovnimi partnerji kažejo, da se slej ko prej vsakdo, ki nekaj oglašuje, vrne h klasičnim okvirjem, v katere postavi plakate ali slike – ker tovrstno oglaševanje pač deluje. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar