Elektronski
okvirji za plakate ali fotografije so že na prvi pogled izredno privlačna
oblika oglaševanja, saj lahko z njimi prikazujemo video posnetke, predstavitve
v power pointu, fotografije ali reklamne oglase. Zakaj so tovrstni okvirji
gledalcem všeč, lahko najbrž pojasnimo z gibanjem, ki ga elektronski okvirji
ustvarijo, vendar pa ne pozabimo, da sama animacija včasih sporoča toliko, da
gledalec od samega oglasa ne odnese ničesar.
Dejstvo je,
da običajni okvirji za posterje, A stojala ali POS stojala držijo le eno sliko,
dokler jih imamo razstavljene, vendar pa jih ni potrebno povezati s spletom ali
drugimi elektronskimi napravami, tudi če zmanjka elektrike ali je kabel
prekratek, lahko plakat kadarkoli pokažemo svojim strankam. Tudi investicija v
elektronske okvirje je neprimerno višja, s tem pa je škoda, ki nam jo lahko
povzročijo že mimoidoči ali vozniki, veliko višja kot pri običajnemu okvirju.
Običajen
okvir ali stojalo lahko nemoteno premikamo s kraja na kraj, z enega prodajnega
mesta k drugemu. Pri elektronskemu okvirju bi to težko trdili, saj ga med
transportom lahko kaj hitro poškodujemo, kot omenjeno, pa je škoda neprimerno
višja. Naš nasvet bi bil, da, v kolikor vas resnično privlačijo dragi
elektronski okvirji, si takega omislite le za svojo pisarno ali svojo
recepcijo, medtem ko je dobro imeti za mobilno oglaševanje vedno na voljo nekaj
okvirjev, v katerih brez skrbi lahko menjate plakate oziroma lahko celoten
okvir z lahkoto prenesete drugam. V kolikor vas privlači dinamika elektronskega
okvirja, vam lahko morda svetujemo izdelano svetlobno tablo, na kateri se lahko
nahaja le vaš logotip v vaših barvah, lahko pa tablo napolnite tudi s
kontaktnimi podatki ali slikami.
Glede na vse
alternative, ki obstajajo za okvirje, lahko trdimo, da če potrebujete hitro
mobilne plakate ali slike, še vedno najbolje delujejo okvirji ali A stojala,
saj so lahka, cenejša kot druge variante, ter izredno privlačna na pogled in
enostavna za uporabo. Izkušnje z našimi poslovnimi partnerji kažejo, da se slej
ko prej vsakdo, ki nekaj oglašuje, vrne h klasičnim okvirjem, v katere postavi
plakate ali slike – ker tovrstno oglaševanje pač deluje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar