petek, 17. februar 2012

Kako kombinirati okvirje


Okvirji za posterje, stenski klip okvirji ali A stojala so izredno pogosto uporabljena marketinška sredstva za različna podjetja, izdelke in storitve. Kamorkoli se obrnemo, jih lahko opazimo – v trgovskih centrih, v lekarnah in zdravstvenih domovih, po podjetjih in šolah. Na njih pa se znajdejo vse mogoče oglaševalske kampanje – od zdravil do življenjskih zavarovanj. Dejstvo je, da ko enkrat izdelamo grafiko oziroma poster, potrebujemo le še privlačen okvir, v katerega ga bomo postavili in pa pravo mesto, da privleče čim več pogledov.

Šli smo še malo globlje in razmislili, kako bi lahko še bolj inovativno uporabili okvirje, in prišli do ideje, da bi se dalo okvirje obesiti tudi s stropa, višino pa bi prilagodili glede na razdaljo med pričakovanim ogledom in fontom napisov na plakatu. To je pravzaprav nekaj, česar se trgovine že dolgo poslužujejo zato, da svoje stranke usmerjajo k izdelkom – na primer, mleko in mlečni izdelki …  V kolikor imate to možnost, zato predlagamo, da izdelate res inovativne in privlačne plakate, ter jih razstavite po prodajnih mestih tako, da bodo stranke vodili naravnost k vašim izdelkom.

Prav tako lahko vsak okvir ali A stojalo uporabimo v vitrinah – ne le vitrinah prodajnih mest, temveč lahko svoje okvirje razstavite znotraj svojega podjetja – na oknih, ki jih mimoidoči vidijo, ob vhodu v podjetje, na hodnikih … Znajdite se in si delajte reklamo vedno in povsod – s pravimi okvirji je to vsekakor izredno lahka naloga.

V kolikor pa se odločite za bolj stacionarno varianto okvirjev – klip okvir – ga vsekakor čvrsto pritrdite na želeno mesto, nato pa ne pozabite glede na aktualnost menjati grafik znotraj njega. Največja novost, ki se pojavlja pri klip okvirjih je tako imenovani 3D okvir, ki pa ga v Sloveniji še ni zaslediti. Gre za okvirje, ki dodajo tretjo dimenzijo grafiki, zato mora biti tudi grafika prilagojena, dejstvo pa je, da nove tehnologije osvajajo svet, zato bomo tovrstne okvirje gotovo kmalu srečali tudi pri nas.

Odlična pa se nam zdi tudi ideja, da se združijo moči premičnega A stojala s fiksnimi okvirji na stenah – tako dosežemo ne oglaševanje v več dimenzijah, temveč konsistenco, prav tako pa lahko s takim nastopom osvežimo prodajna mesta oziroma vodimo potencialne kupce prav k svojim izdelkom. Grafiko lahko tudi prilagodimo – poskrbimo lahko, da naše stranke najprej vidijo plakat, ki ne odkriva vse vsebine, temveč samo izziva in privlači pogled. Nato pa ob vsakem naslednjem koraku naše stranke odkrijemo en del izdelka – tako maksimalno izkoristimo moč A stojal in okvirjev, stojal, svetlobnih tabel ali reklamnih zastav. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar