petek, 10. februar 2012

Česa si na sejmu ne bi smeli dovoliti


Kadar na sejmu v konkurenčnem razstavnem prostoru opazite stojala, piši briši table, okvirje, reklamna stojala, svetlobne table ali reklamne zastave oziroma roll up plakate, ki izredno privlačijo vaš pogled pa tudi pogled vaših potencialnih strank, naj vas ne bo nikoli strah stopiti h konkurenci in jih enostavno povprašati, kjer so sejemsko opremo dobili – kje pa piše, da ne smete imeti sami podobne opreme?

Kadar ste zapleteni v pogovor s strankami ali kadar le čakate, da kdo obišče vaše prizorišče, nikar ne prekrižajte rok na prsih, ne stojte sključeno in se ne držite grdo – vse to odvrača vaše stranke, da bi pristopile k vašem pultu. Prav tako pa, ko imate pred seboj stranko, ne govorite preveč na glas, ne izpostavljajte svojih prednosti do mere samohvale, raje ocenite, koliko vaš obiskovalec ve o vaših izdelkih (seveda morate za to kaj vprašati in poslušati odgovore), nato pa se s primernimi besedami na hitro predstaviti.

Ne pričakujte, da bodo razstavljeni izdelki ali morda akcijske cene prodajale namesto vas – ne bodo. V vsako prodajo morate vložiti del sebe in del sejemske opreme – za demonstracijo, za vizualizacijo in seveda zato, da je vaša predstavitev še bolj zanimiva. Svoje osebje, ki vam bo pomagalo na sejmu, dobro izučite in jim prikažite, kaj pričakujete od njih – še posebej če posebej za take priložnosti najemate študente ali zunanje promotorje. Hranjenje in govorjenje po mobilnih telefonih za promocijskih pultom gotovo odvrne vsakega mimoidočega obiskovalca – čas za malico si vzemite nekje drugje!

Če vidite, da imajo na sejmišču prav vsi razstavljavci nagradne igre, umaknite svojo, tudi če ste jo dodobra splanirali – kar počnejo vsi, nikoli ni tako zelo zanimivo oziroma grdo izzveni. Bodite inovativni in kreativni ter se na hitro domislite drugačnega prvega stika s strankami – morda lahko kupite termos steklenico kave in plastične lončke, ter tako povabite potencialne kupce k svojemu promocijskemu pultu. Stranke si vas bodo tako bolj zapomnile, kot če jim razdelite in izpolnite kartončke za nagradno žrebanje.

Ne pozabite, da so letaki najboljše, kar lahko podarite svojim strankam, saj jih lahko preveč, prehitro ali preveč na glas govoreči komercialist le prestraši in povzroči prav nasproten učinek od zaželenega. Raziskave kažejo, da kar 61% ljudi raje doma v miru prebira informacije, kot pa na sejmu posluša neumorno govorjenje.

O nasvetih, kako delovati na sejmu lahko preberete še veliko člankov, v tem smo našteli le nekaj osnovnih napak, ki smo jih tudi sami opazili skozi leta pojavljanja na sejmiščih. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar