Kadar na sejmu v konkurenčnem
razstavnem prostoru opazite stojala, piši briši table, okvirje, reklamna
stojala, svetlobne table ali reklamne zastave oziroma roll up plakate, ki
izredno privlačijo vaš pogled pa tudi pogled vaših potencialnih strank, naj vas
ne bo nikoli strah stopiti h konkurenci in jih enostavno povprašati, kjer so
sejemsko opremo dobili – kje pa piše, da ne smete imeti sami podobne opreme?
Kadar ste zapleteni v pogovor s
strankami ali kadar le čakate, da kdo obišče vaše prizorišče, nikar ne
prekrižajte rok na prsih, ne stojte sključeno in se ne držite grdo – vse to
odvrača vaše stranke, da bi pristopile k vašem pultu. Prav tako pa, ko imate pred
seboj stranko, ne govorite preveč na glas, ne izpostavljajte svojih prednosti
do mere samohvale, raje ocenite, koliko vaš obiskovalec ve o vaših izdelkih
(seveda morate za to kaj vprašati in poslušati odgovore), nato pa se s
primernimi besedami na hitro predstaviti.
Ne pričakujte, da bodo
razstavljeni izdelki ali morda akcijske cene prodajale namesto vas – ne bodo. V
vsako prodajo morate vložiti del sebe in del sejemske opreme – za
demonstracijo, za vizualizacijo in seveda zato, da je vaša predstavitev še bolj
zanimiva. Svoje osebje, ki vam bo pomagalo na sejmu, dobro izučite in jim
prikažite, kaj pričakujete od njih – še posebej če posebej za take priložnosti
najemate študente ali zunanje promotorje. Hranjenje in govorjenje po mobilnih
telefonih za promocijskih pultom gotovo odvrne vsakega mimoidočega obiskovalca
– čas za malico si vzemite nekje drugje!
Če vidite, da imajo na sejmišču
prav vsi razstavljavci nagradne igre, umaknite svojo, tudi če ste jo dodobra
splanirali – kar počnejo vsi, nikoli ni tako zelo zanimivo oziroma grdo
izzveni. Bodite inovativni in kreativni ter se na hitro domislite drugačnega
prvega stika s strankami – morda lahko kupite termos steklenico kave in
plastične lončke, ter tako povabite potencialne kupce k svojemu promocijskemu
pultu. Stranke si vas bodo tako bolj zapomnile, kot če jim razdelite in
izpolnite kartončke za nagradno žrebanje.
Ne pozabite, da so letaki
najboljše, kar lahko podarite svojim strankam, saj jih lahko preveč, prehitro
ali preveč na glas govoreči komercialist le prestraši in povzroči prav
nasproten učinek od zaželenega. Raziskave kažejo, da kar 61% ljudi raje doma v
miru prebira informacije, kot pa na sejmu posluša neumorno govorjenje.
O nasvetih, kako delovati na
sejmu lahko preberete še veliko člankov, v tem smo našteli le nekaj osnovnih
napak, ki smo jih tudi sami opazili skozi leta pojavljanja na sejmiščih.
Ni komentarjev:
Objavite komentar