Da bi lahko ugotovili, kakšna so dobra reklamna stojala,
moramo vedeti, zakaj jih bomo uporabljali. Če vaše podjetje prodaja inovativne
izdelke, ki jih predstavljate na sejmih in iz dneva v dan stojalo sestavljate
in razstavljate, vam vsekakor svetujemo, da izberete visoko kakovostna in
dražja reklamna stojala, saj boste le tako vedno prepričani, da bo na
naslednjem prodajnem mestu stojalo še vedno blestelo. Prav tako bodite pozorni,
kdo bo stojala razstavljal in sestavljal – če imate na primer ekipo promotork,
ki vsakodnevno skrbijo za vaša stojala, je zaželeno, da je stojalo sestavljeno
hitro in enostavno, zato pa bo verjetno tudi na videz bolj preprosto.
Če pa se le enkrat letno pojavite na sejmu in predstavljate
svoje storitve, drugače pa so vaša stojala postavljena na sedežu vašega
podjetja, ne potrebujete dragega stojala iz najboljših materialov, saj ga boste
po vsej verjetnosti precej preplačali. V tem primeru se raje odločite za POS
stojala, ki vam vizuelno in cenovno ustrezajo, kakovost pa je lahko tudi le
srednja.
Če želite reklamna stojala ali promocijske pulte izkoristiti
za več izdelkov in storitev, se odločite za takega, ki ima možnost hitre
menjave grafike oziroma frontalnega plakata. Tako si zagotovite, da lahko vedno
izkoristite isto stojalo, natisniti daste le plakat – reklamne table, ki
predstavljajo trenutno aktualen izdelek ali storitev. Morda je manjša slabost
tega le, da je vseeno nekaj dela z menjavo plakata, ki se žal lahko med menjavo
tudi poškoduje. Če nismo dovolj pozorni, lahko plakat izpade tudi malo zmečkan.
Če pa vedno predstavljate le svoje podjetje, imate lahko fiksirano grafiko tako
na stojalih kot na roll up-ih, ki je natisnjena že na samo plastiko in ni
potrebe, da se jo da menjati.
Dobra reklamna stojala so taka, ki
zadovoljijo vaše potrebe za naslednjih nekaj let, ne le za trenutno razstavo,
zato se le posvetujte s strokovnjaki, kaj izbrati in kako nato reklamna stojala
izkoristiti. Vsekakor pa naj ima vaše stojalo (originalno na plastiki ali na
plakatu) odtisnjen vaš logo, naziv in kontakte vašega podjetja, predstavitev pa
naj se vedno sklada z grafičnimi podobami celotne oglaševalske kampanje.
Ni komentarjev:
Objavite komentar