Skoraj vsako podjetje že ima stojala, POS oziroma
promocijska stojala, s katerimi se predstavlja svojim potencialnim kupcem, prav
tako ima skoraj vsako podjetje že zamenljive plakate z okvirji, reklamna
stojala in reklamne table, pa tudi zložljive oziroma roll up plakate. Vse to je
na nek način namenjeno mobilnemu oglaševanju – predstavitvi izdelkov ali
storitev na različnih lokacijah.
Steklene vitrine, kovinska stojala ali tabla piši briši
gotovo niso izdelki, ki bi jih bilo dobro prenašati z ene lokacije na drugo,
ravno zato pa obstaja tako imenovana sejemska oprema, ki je enostavno in hitro
mobilna.
Prodajalci se odločajo za različne vrste stojal, mobilna
promocijska stojala oziroma POS stojala pa so običajno narejena iz relativno
kakovostne plastike zato, da jih lahko večkrat sestavimo in razstavimo, prav
tako pa imajo na sprednjem spodnjem in zgornjem delu običajno možnost menjave
grafike (plakat), saj nam to omogoča predstavitev različnih izdelkov ali
storitev. Pravi promotorji se dobro zavedajo prednosti, ki jih ponuja dober
promocijski pult: se hitro sestavi in razstavi, plakat in reklamna tabla se
zamenjata hitro in enostavno, pult obdrži svojo obliko, tudi kadar več tednov
ali mesecev stoji v skladišču ali se vozi v avtu. Dober degustacijski pult ima
pod glavno ploščo tudi police, na katere lahko shranimo promotorjeve stvari ali
dodatne izdelke.
Okvirji, klip okvirji oziroma clip okvirji pa so
nepogrešljivi, kadar želimo svoje izdelke ali storitve predstavljati na tujih
lokacijah (kar poglejte plakate v zdravstvenih domovih) – dnevi, ko smo plakate
lepili po stenah, so nepreklicno minili. Da bi imeli lične predstvitvene
prostore, se je večina ponudnikov (trgovine, trgovski centri, zdravstveni
domovi, lokali…) odločila za nameščanje okvirjev, v katerih se nato samo
menjajo plakati. To je tudi zanesljiv način, da vaši plakati ostanejo do konca
reklamne kampanje sveži in sijoči.
Med mobilno oglaševanje lahko sodijo tudi plakati, še
najraje pa se dandanes naročniki odločajo za tako imenovani roll up. Gre za
plakat, ki je navit v svojem okvirju, se z lahkoto sestavi in postavi, ter še
lažje nazaj pospravi. Je lahek in enostaven za prenašanje, zato je
nepogrešljivi del skoraj vsake promocije.
Ni komentarjev:
Objavite komentar