ponedeljek, 9. januar 2012

Kaj vse lahko štejemo pod mobilno oglaševanje


Skoraj vsako podjetje že ima stojala, POS oziroma promocijska stojala, s katerimi se predstavlja svojim potencialnim kupcem, prav tako ima skoraj vsako podjetje že zamenljive plakate z okvirji, reklamna stojala in reklamne table, pa tudi zložljive oziroma roll up plakate. Vse to je na nek način namenjeno mobilnemu oglaševanju – predstavitvi izdelkov ali storitev na različnih lokacijah.

Steklene vitrine, kovinska stojala ali tabla piši briši gotovo niso izdelki, ki bi jih bilo dobro prenašati z ene lokacije na drugo, ravno zato pa obstaja tako imenovana sejemska oprema, ki je enostavno in hitro mobilna.

Prodajalci se odločajo za različne vrste stojal, mobilna promocijska stojala oziroma POS stojala pa so običajno narejena iz relativno kakovostne plastike zato, da jih lahko večkrat sestavimo in razstavimo, prav tako pa imajo na sprednjem spodnjem in zgornjem delu običajno možnost menjave grafike (plakat), saj nam to omogoča predstavitev različnih izdelkov ali storitev. Pravi promotorji se dobro zavedajo prednosti, ki jih ponuja dober promocijski pult: se hitro sestavi in razstavi, plakat in reklamna tabla se zamenjata hitro in enostavno, pult obdrži svojo obliko, tudi kadar več tednov ali mesecev stoji v skladišču ali se vozi v avtu. Dober degustacijski pult ima pod glavno ploščo tudi police, na katere lahko shranimo promotorjeve stvari ali dodatne izdelke.

Okvirji, klip okvirji oziroma clip okvirji pa so nepogrešljivi, kadar želimo svoje izdelke ali storitve predstavljati na tujih lokacijah (kar poglejte plakate v zdravstvenih domovih) – dnevi, ko smo plakate lepili po stenah, so nepreklicno minili. Da bi imeli lične predstvitvene prostore, se je večina ponudnikov (trgovine, trgovski centri, zdravstveni domovi, lokali…) odločila za nameščanje okvirjev, v katerih se nato samo menjajo plakati. To je tudi zanesljiv način, da vaši plakati ostanejo do konca reklamne kampanje sveži in sijoči.

Med mobilno oglaševanje lahko sodijo tudi plakati, še najraje pa se dandanes naročniki odločajo za tako imenovani roll up. Gre za plakat, ki je navit v svojem okvirju, se z lahkoto sestavi in postavi, ter še lažje nazaj pospravi. Je lahek in enostaven za prenašanje, zato je nepogrešljivi del skoraj vsake promocije. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar