četrtek, 27. november 2014

Kako v trgovino privabiti nove stranke?

Le najuspešnejši trgovci si lahko privoščijo nekaj časa za posedanje po pisarni in štetje dobička z nasmeškom na obrazu, tisti pa, ki se na vse pretege trudijo prodati še kakšen izdelek, svoj čas raje posvetijo odkrivanju novih idej za pospeševanje prodaje. To je seveda v takšnem primeru pravilno, saj obstajajo vedno novi triki, s katerimi se da v trgovino zvabiti še kakšno stranko, ali pa obstoječim kupcem prodati še kakšen izdelek. Na internetu se sicer več piše o nasvetih v zvezi s poslovanjem spletnih trgovin, vendar pa je treba izpostaviti tudi prednosti, ki jih imajo fizične trgovine, saj je prodaja v dejanski poslovalnici lahko veliko bolj uspešna kot na spletu, poleg tega je ljudi v nakup lažje prepričati osebno, nekje, kjer imajo izdelek na dosegu roke. Fizične trgovine razpolagajo s prostorom, ki lahko zelo vpliva na prodajo, še posebej, če ga znamo ustrezno opremiti in izkoristiti.
Prostor pred trgovino je najbolje izkoristiti tako, da kupca privabimo v notranjost, torej mu že pred samim vstopom v trgovino ponudimo nekaj informacij o privlačnih izdelkih. Le kdo še ni opazil napisov, ki pred trgovinami vabijo ljudi, ali pa tabel, ki na ulici sporočajo ponudbo kakšne gostilne. Promocijska stojala pred poslovalnicami so odličen pripomoček za vse, ki želijo z malo truda povečati dotok obiskovalcev, torej potencialnih strank. Z dobro postavljeno in lepo urejeno tablo s privlačnim sporočilom bo spreten prodajalec v trgovino privabil veliko radovednih ljudi, kar se bo gotovo poznalo tudi v sami prodaji. To je odlična rešitev za trgovine, postavljene na živahnih ulicah, po katerih se vsak dan sprehaja množica ljudi, ki pa ni dovolj pozorna na vse trgovinice ob poti. Na ulično stojalo je potrebno le napisati par besed o ponudbi, in že se bo proti trgovini obrnilo nekaj radovednih glav. Za najboljši učinek promocijskega stojala pred trgovino pa je treba tablo opremiti z zanimivim prodajnim sporočilom, ki bo premamilo še več ljudi, kot preprosta predstavitev ponudbe. Nekatera promocijska stojala omogočajo lastniku, da brez težav poljubno spreminja vsebino table in tako v kratkem času preizkusi več različic sporočila. V vsakem primeru je ulično stojalo prvi korak na poti do večje prepoznavnosti trgovine in blagovne znamke, s tem pa seveda tudi korak v smeri pospeševanja prodaje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar