Vsi tisti, ki se trudijo v svojo trgovino privabiti čim več strank, se dobro zavedajo, da je uporaba t.i. pospeševalcev prodaje pri tem ključnega pomena. Gre za predmete, ki v končni fazi pomagajo pri prodaji, to pa dosežejo na različne načine – v trgovino privabijo več strank, preusmerijo pozornost na določen izdelek, izpostavijo prednosti izdelkov in podobno. Obstaja veliko trikov, kako si zagotoviti rast prodaje, treba pa je začeti pri osnovah. Najprej je potrebno zagotoviti zadosten vir potencialnih strank, ki prestopi prag trgovine. Za to navadno uporabimo pospeševalce prodaje, ki potencialne obiskovalce trgovine že pred samo poslovalnico opozorijo na izdelke, ki jih trgovina nudi. Najbolj preprosto pritegnemo pozornost mimoidočih z dobro postavljenimi promocijskimi stojali, tablami ali znaki pred trgovino.
Še posebej priljubljena za tak namen so tako imenovana A stojala, ki so praktična za uporabo in učinkovita za pridobivanje novih strank. A stojala so tako imenovana zato, ker iz strani izgledajo kot črka A. Gre za preprost koncept dveh hrbtišč, na katera namestimo svoje promocijsko sporočilo, ki ga vidijo mimoidoči z obeh strani. Prav zato so A stojala tako preprosta in učinkovita. Na takšna stojala lahko dodamo kakršno koli sporočilo, odlično pa se A stojalo ujame s tablo, na katero lahko skrbnik trgovine sam napiše poljubna sporočila in jih po potrebi tudi spreminja ali zamenjuje. A stojalo je torej prvi korak na poti pridobivanja novih strank!
Še posebej priljubljena za tak namen so tako imenovana A stojala, ki so praktična za uporabo in učinkovita za pridobivanje novih strank. A stojala so tako imenovana zato, ker iz strani izgledajo kot črka A. Gre za preprost koncept dveh hrbtišč, na katera namestimo svoje promocijsko sporočilo, ki ga vidijo mimoidoči z obeh strani. Prav zato so A stojala tako preprosta in učinkovita. Na takšna stojala lahko dodamo kakršno koli sporočilo, odlično pa se A stojalo ujame s tablo, na katero lahko skrbnik trgovine sam napiše poljubna sporočila in jih po potrebi tudi spreminja ali zamenjuje. A stojalo je torej prvi korak na poti pridobivanja novih strank!
Ni komentarjev:
Objavite komentar