Vsi poznamo zastave, ki plapolajo z
različnih stavb ob državnih praznikih, občasno pa jih zasledimo
tudi na balkonih stanovanjskih hiš in drugje, kjer prebivajo posebej
domoljubni stanovalci. Uporaba zastav pa ni omejena le na izražanje
narodne zavesti, temveč se je razširila na mnoga področja, tudi na
promocijo. Promocijske oziroma reklamne zastave se danes vedno bolj
uporabljajo za izvirno posredovanje oglasnih sporočil in drugih
motivov, ki spodbujajo k željenemu cilju. Poleg velikih zastav, ki
jih je praktično nemogoče zgrešiti, pa imajo svojo vlogo tudi
majhne namizne zastavice, katerim bi le stežka rekli reklamne.
Takšne zastave namreč nimajo tako opazne funkcije v svetu
promocije, vseeno pa nanje ne smemo pozabiti.
Namizne reklamne zastavice večinoma
torej niso namenjene posredovanju promocijskih sporočil in motivov,
saj za kaj takšnega niti niso primerne – veliko bolj učinkovite
so velike zastave, ki v vetru pritegnejo pogled vsakega mimoidočega.
Majhne zastavice pa imajo druge prednosti. Gre za namizne zastavice,
ki jih lahko postavimo kar na mizo, zato svoje mesto najdejo predvsem
znotraj poslovnih prostorov. Tam resda ne promovirajo izdelkov in
storitev, temveč vzpostavljajo prisotnost podobe podjetja.
Kvalitetno izdelane in premišljeno oblikovane namizne zastavice
izražajo profesionalnost podjetja, s tem pa zbujajo dodatno zaupanje
in tako koristijo poslovanju. Poleg tega so takšne tablice vedno
veljale za simbol prestiža, ki primerno okrasi delovno mizo
direktorja vsakega uspešnega podjetja.
Če upoštevamo še razmeroma ugodno
ceno, se izkaže, da so namizne reklamne zastave dobra investicija v
podobo podjetja, sploh če se najde v poslovnem prostoru mesto, kjer
je zastavica še posebej izrazita. Tudi na dolgi rok se naložba
upraviči – namizne zastavice niso izpostavljene dejavnikom, ki
ogrožajo zunanje zastave, zato se ne uničijo zlahka in brez težav
zdržijo več let.
Ni komentarjev:
Objavite komentar