četrtek, 28. avgust 2014

Reklamne zastave

Vsi poznamo zastave, ki plapolajo z različnih stavb ob državnih praznikih, občasno pa jih zasledimo tudi na balkonih stanovanjskih hiš in drugje, kjer prebivajo posebej domoljubni stanovalci. Uporaba zastav pa ni omejena le na izražanje narodne zavesti, temveč se je razširila na mnoga področja, tudi na promocijo. Promocijske oziroma reklamne zastave se danes vedno bolj uporabljajo za izvirno posredovanje oglasnih sporočil in drugih motivov, ki spodbujajo k željenemu cilju. Poleg velikih zastav, ki jih je praktično nemogoče zgrešiti, pa imajo svojo vlogo tudi majhne namizne zastavice, katerim bi le stežka rekli reklamne. Takšne zastave namreč nimajo tako opazne funkcije v svetu promocije, vseeno pa nanje ne smemo pozabiti.
Namizne reklamne zastavice večinoma torej niso namenjene posredovanju promocijskih sporočil in motivov, saj za kaj takšnega niti niso primerne – veliko bolj učinkovite so velike zastave, ki v vetru pritegnejo pogled vsakega mimoidočega. Majhne zastavice pa imajo druge prednosti. Gre za namizne zastavice, ki jih lahko postavimo kar na mizo, zato svoje mesto najdejo predvsem znotraj poslovnih prostorov. Tam resda ne promovirajo izdelkov in storitev, temveč vzpostavljajo prisotnost podobe podjetja. Kvalitetno izdelane in premišljeno oblikovane namizne zastavice izražajo profesionalnost podjetja, s tem pa zbujajo dodatno zaupanje in tako koristijo poslovanju. Poleg tega so takšne tablice vedno veljale za simbol prestiža, ki primerno okrasi delovno mizo direktorja vsakega uspešnega podjetja.

Če upoštevamo še razmeroma ugodno ceno, se izkaže, da so namizne reklamne zastave dobra investicija v podobo podjetja, sploh če se najde v poslovnem prostoru mesto, kjer je zastavica še posebej izrazita. Tudi na dolgi rok se naložba upraviči – namizne zastavice niso izpostavljene dejavnikom, ki ogrožajo zunanje zastave, zato se ne uničijo zlahka in brez težav zdržijo več let.

Ni komentarjev:

Objavite komentar