Steklo se vse bolj uporablja v
sodobni arhitekturi, ne le pri gradnji visokih stolpnic, temveč tudi
pri luksuznih hišah, ki želijo zagotoviti še širši pogled na
morje. Steklo omogoča neoviran razgled, zato ga uporabljamo povsod,
kjer želimo kaj zavarovati, a pustiti dostopno pogledu. Tudi pri
promociji izdelkov se je steklo že uveljavilo, saj so steklene
vitrine postale priljubljen pripomoček za razkazovanje različnih
bolj ali manj dragocenih predmetov. Steklo namreč nakazuje tudi na
prestiž, zato se takšne vitrine najpogosteje uporabljajo za
izpostavljanje kakšnih dražjih izdelkov.
Steklena vitrina v celoti odpira
pogled na predstavljeni izdelek, saj ne zastira pogleda niti spodaj,
kjer je izdelek postavljen. Ta lastnost prozorne vitrine pride seveda
še kako prav, če predstavljamo dragocene predmete, katere si je
vredno ogledati z vseh možnih strani. Že s svojim izgledom steklena
vitrina privabi poglede mimoidočih, še bolj seveda s privlačno
vsebino. Za še boljši učinek pa lahko izberemo kakšno posebno
vitrino, saj so na voljo številne inovativne rešitve. Izbira je
odvisna od tega, katere izdelke želimo predstavljati, in koliko teh
izdelkov pravzaprav imamo. Ni nujno, da razkazujemo le en izdelek,
steklena vitrina je kot nalašč tudi za predstavljanje večjega
števila stvari, ki privabljajo poglede, čemur smo priča v
restavracijah, kjer so za steklom pogosto razstavljene sladice.
Možnosti uporabe steklenih vitrin v
promocijske namene so praktično neomejene, seveda pa je treba že
vnaprej premisliti, kako bomo novo pridobitev kar najbolje
izkoristili. V nekaterih primerih je izpostavitev dragocenega izdelka
logična izbira, včasih pa imamo na voljo več različnih
kombinacij, ki lahko prinesejo različne rezultate.
Ni komentarjev:
Objavite komentar