torek, 15. julij 2014

Steklena vitrina

Steklo se vse bolj uporablja v sodobni arhitekturi, ne le pri gradnji visokih stolpnic, temveč tudi pri luksuznih hišah, ki želijo zagotoviti še širši pogled na morje. Steklo omogoča neoviran razgled, zato ga uporabljamo povsod, kjer želimo kaj zavarovati, a pustiti dostopno pogledu. Tudi pri promociji izdelkov se je steklo že uveljavilo, saj so steklene vitrine postale priljubljen pripomoček za razkazovanje različnih bolj ali manj dragocenih predmetov. Steklo namreč nakazuje tudi na prestiž, zato se takšne vitrine najpogosteje uporabljajo za izpostavljanje kakšnih dražjih izdelkov.
Steklena vitrina v celoti odpira pogled na predstavljeni izdelek, saj ne zastira pogleda niti spodaj, kjer je izdelek postavljen. Ta lastnost prozorne vitrine pride seveda še kako prav, če predstavljamo dragocene predmete, katere si je vredno ogledati z vseh možnih strani. Že s svojim izgledom steklena vitrina privabi poglede mimoidočih, še bolj seveda s privlačno vsebino. Za še boljši učinek pa lahko izberemo kakšno posebno vitrino, saj so na voljo številne inovativne rešitve. Izbira je odvisna od tega, katere izdelke želimo predstavljati, in koliko teh izdelkov pravzaprav imamo. Ni nujno, da razkazujemo le en izdelek, steklena vitrina je kot nalašč tudi za predstavljanje večjega števila stvari, ki privabljajo poglede, čemur smo priča v restavracijah, kjer so za steklom pogosto razstavljene sladice.

Možnosti uporabe steklenih vitrin v promocijske namene so praktično neomejene, seveda pa je treba že vnaprej premisliti, kako bomo novo pridobitev kar najbolje izkoristili. V nekaterih primerih je izpostavitev dragocenega izdelka logična izbira, včasih pa imamo na voljo več različnih kombinacij, ki lahko prinesejo različne rezultate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar