sreda, 4. december 2013

Promocijski pulti

Ni naključje, da so promocijskipulti najbolj pogosti v velikih trgovskih središčih, saj so odlično promocijsko sredstvo, ki hitro pritegne pozornost ljudi. Promocijski pulti so opazni in privlačni, kar se predvsem dobro obnese v trgovskih središčih – tam so obiskovalci že v fazi nakupovanja in hitro v svoj voziček dodajo še katerega izmed izdelkov, ki jih sicer ne bi kupili. Promocijski pulti to izkoriščajo še z brezplačnimi vzorci, ki so zelo učinkovit način pridobivanja novih kupcev, čeprav bi se morda komu zdelo, da prodajalcu povzročajo strošek.
Najprej moramo seveda poskrbeti, da je promocijski pult ustrezno oblikovan – biti mora čim bolj privlačen in opazen, hkrati pa mora že takoj povedati, kaj se tam promovira. To dosežemo z oblikovanjem pulta, saj večina promocijskih pultov omogoča namestitev lastnih plakatov in drugih grafičnih dodatkov. Za večji učinek si lahko privoščimo nekaj izvirnosti in iz pulta naredimo celotno stojnico, ki jo preoblikujemo v pravi tematski kotiček. S tem je seveda nekaj več dela in stroškov, je pa končni rezultat veliko bolj zanimiv in učinkovit. Tudi običajen pult pa bo zadostoval za osnovno promocijo izdelkov v nakupovalnih središčih. Glavno pri promocijskih pultih je namreč ravno to, da nudijo trdno podlago, ki promotorjem pomaga pri prodaji oziroma dosegi kakšnega drugega cilja. Trdna podlaga je kot nalašč za organiziranje degustacij, nepogrešljiva pa je v vseh primerih, ko imamo opravka s pisanjem, na primer pri izvajanju anket ali pri podpisovanju pogodb – preko promocijskih pultov se namreč pogosto tržijo tudi storitve, ne le izdelki. Na koncu pa moramo poskrbeti še za promotorja, ki bo obiskovalce pritegnil in informiral o ponudbi. Najbolje je, da za to vlogo izberemo izkušenega prodajalca, večinoma pa se dobro obnesejo tudi študentje in drugi priložnostni delavci. Izbira promotorja je odvisna tudi od tega, kakšno ponudbo oglašujemo. Če promoviramo prehranske dodatke za rast mišic, bo najboljša izbira mišičast mladenič, ki bo lahko opisal lastno izkušnjo z izdelkom in radovednežem osebno predstavil rezultate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar