Prospekti, letaki in podoben tiskan propagandni material je med najbolj uporabljanimi promocijskimi sredstvi, zato imamo navadno na zalogi večjo količino takšnih papirjev. Da pa bi jih čim bolje izkoristili, jih moramo znati servirati zainteresiranim potencialnim strankam. Najbolj učinkovit način za to je, da najamemo promotorja, ki bo letake osebno delil med ljudi, ki na prvi pogled ustrezajo profilu potencialnih strank. Prednost promotorja je v tem, da lahko na licu mesta nudi tudi dodatne informacije ali pa mimoidoče kar takoj prepriča v nakup. Vseeno pa promotorji predstavljajo strošek, pa tudi sicer niso najboljša izbira v vsakem primeru. Če želimo letake servirati v svoji prodajalni, bo promotor čisto odveč. Namesto njega raje uporabimo stojala za prospekte.
Stojala za prospekte so seveda cenejša od živih promotorjev. Strošek, ki ga imamo z nakupom in montažo takšnih stojal, je zanemarljiv že po nekaj tednih uporabe, saj se investicija hitro povrne. Poleg tega so stojala za prospekte nadvse zanesljiva – postavimo jih na primerno mesto in že bodo mimoidočim nudila propagandni material. Delajo lahko 24 ur na dan, v kakršnem koli vremenu, ne glede na temperaturo in podobne dejavnike. Če želimo stojalo za prospekte postaviti zunaj, moramo sicer upoštevati tudi vremenske vplive, saj vsa stojala niso odporna na vlago, zmrzal in podobne vremenske nevšečnosti. Na srečo je veliko stojal prilagojenih za takšne razmere. Poleg tega lahko stojala uporabljamo na najrazličnejših mestih, saj so na voljo v številnih različicah – poznamo namizna, stenska, talna in druga stojala, ki poskrbijo, da so naši letaki na voljo kjerkoli želimo.
Seveda pa imajo tudi stojala za prospekte nekaj slabosti – za razliko od živih promotorjev zainteresiranim mimoidočim ne morejo nuditi veliko dodatnih informacij, pa tudi promocija je zgolj pasivna. Spet je veliko odvisno od tega, za kaj so letaki namenjeni. Če delimo le informacije o ponudbi, bodo verjetno zadostovala stojala, ki pa nam ne pomagajo veliko, če potrebujemo interakcijo z zainteresiranimi potencialnimi strankami.
Stojala za prospekte so seveda cenejša od živih promotorjev. Strošek, ki ga imamo z nakupom in montažo takšnih stojal, je zanemarljiv že po nekaj tednih uporabe, saj se investicija hitro povrne. Poleg tega so stojala za prospekte nadvse zanesljiva – postavimo jih na primerno mesto in že bodo mimoidočim nudila propagandni material. Delajo lahko 24 ur na dan, v kakršnem koli vremenu, ne glede na temperaturo in podobne dejavnike. Če želimo stojalo za prospekte postaviti zunaj, moramo sicer upoštevati tudi vremenske vplive, saj vsa stojala niso odporna na vlago, zmrzal in podobne vremenske nevšečnosti. Na srečo je veliko stojal prilagojenih za takšne razmere. Poleg tega lahko stojala uporabljamo na najrazličnejših mestih, saj so na voljo v številnih različicah – poznamo namizna, stenska, talna in druga stojala, ki poskrbijo, da so naši letaki na voljo kjerkoli želimo.
Seveda pa imajo tudi stojala za prospekte nekaj slabosti – za razliko od živih promotorjev zainteresiranim mimoidočim ne morejo nuditi veliko dodatnih informacij, pa tudi promocija je zgolj pasivna. Spet je veliko odvisno od tega, za kaj so letaki namenjeni. Če delimo le informacije o ponudbi, bodo verjetno zadostovala stojala, ki pa nam ne pomagajo veliko, če potrebujemo interakcijo z zainteresiranimi potencialnimi strankami.
Ni komentarjev:
Objavite komentar