četrtek, 27. november 2014

A stojala so med najbolj priljubljenimi izdelki za pospeševanje prodaje

Brez promocije se le redko kateri trgovci borijo za svoj delež potencialnih strank, saj je velikost tega deleža pogosto odvisna predvsem od uspešne promocije. Med tistimi, ki se takšne ali drugačne promocije poslužujejo, pa je prav gotovo le malo takšnih, ki ne poznajo nekaterih priljubljenih izdelkov za pospeševanje prodaje, med katerimi so na primer A stojala. Ta stojala pa niso znana le trgovcem, ampak prav vsem, ki se vsaj kdaj sprehodijo po kakšni bolj obljudeni ulici, saj tam A stojal navadno ne manjka. Prav temu pa so takšna stojala tudi namenjena – pritegovanju pozornosti med množico potencialnih strank ter privabljanju novih obiskovalcev v prodajalno, kjer jih v nakup skušajo prepričati še drugi izdelki za pospeševanje prodaje.
Tudi A stojala so na voljo v različnih izvedbah, torej se med seboj razlikujejo v nekaterih lastnostih. Klasična A stojala so izdelana iz kovinskih in pločevinastih delov, ter so zato vzdržljiva in primerna za uporabo tudi na prostem, v slabših vremenskih pogojih. Cenovno ugodnejša A stojala pa so deloma izdelana iz umetnih plastičnih materialov, ki niso tako odporni na vremenske spremembe, zato jih uporabljamo le za promocijo v zaprtih prostorih. Vsa A stojala pa nudijo dva okvira za prikaz promocijskega plakata, ki sta zavarovana s PVC folijo, poleg tega pa je možno stojalu dodati še logo enoto, košaro za manjše reklamne letake in podobne dodatke, s čimer postane takšno stojalo prava promocijska točka.
A stojala torej niso zaman med najbolj priljubljenimi promocijskimi sredstvi. Cenovno ugodna in vzdržljiva stojala so namreč uporabna tako v zaprtih prostorih, kot tudi na obljudenih ulicah. Niso okorna in prevelika, temveč praktična, a še vedno vpadljiva in opazna. Še posebej so A stojala primerna za tiste trgovce, ki se s promocijo šele srečujejo, in si želijo za začetek ustvariti stalen dotok novih obiskovalcev, ki jih ulična stojala zagotavljajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar