sreda, 9. april 2014

Promocijska stojala

Kadar želimo kar najbolje predstaviti svoj izdelek ali storitev potencialnim kupcem lahko uporabimo promocijska stojala, ki pripomorejo k oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki. Poleg tega je oglaševanje s promocijskimi stojali odločilno pri oblikovanju mišljenja o obstoju izdelkov ali storitev. Zaradi številnih pozitivnih lastnosti, tako pri oglaševanju kot ugledu podjetja, so promocijska stojala postala nepogrešljiv del notranje in zunanje opreme vsakega podjetja.
Pri odločitvi, kakšna promocijska stojala izbrati, imajo podjetja kar nekaj izbire. Lahko izbirajo med:
  • Okvirji za plakate, ki so zelo razširjen pripomoček oglaševanja, podjetja pa se odločajo za njih zaradi t. i. klip sistema, ki omogoča enostavno menjavo plakata.
  • Maxi okvirji, ki se najpogosteje uporabljajo v pisarnah, sejnih sobah ter sejemskih prostorih, ljudje pa se odločajo zanje, ker je menjava grafike enostavna in jo lahko opravi vsakdo.
  • Plakatne letve, ki predstavljajo cenovno ugodnejšo rešitev vpenjanja reklamnih plakatov.
  • Ulična stojala ali klip reklamna stojala, ki so najbolj prodajana stojala za oglaševanje. Postavijo se lahko kamorkoli in nagovorijo mimoidoče.
  • Info stojala in stojala za Ipad, ki se uporabljajo takrat, ko je poleg cene izdelka ali storitve treba izpostaviti še kakšne druge informacije in podatke o izdelku ali storitvi. Prav tako se lahko uporabijo kot usmerjevalne table.
  • Namizna in stenska stojala, med katerimi so najbolj prodajana PVC stojala, ki jih odlikuje ugodna cena. Večinoma se uporabljajo kot stojala za reklamne brošure, letake in kataloge.
  • Pingvin stojala, ki so zložljiva in mobilna in tako primerna za promocije in degustacije v notranjih prostorih. Takšna stojala zavzamejo zelo malo prostora ter so zelo hitro postavljena in nato tudi pospravljena.
  • Roll up stojala so zelo enostavna za uporabo. Plakat lahko sami zamenjamo, stojalo je hitro pospravljeno, prav tako je za ta stojala značilna ugodna cena.
  • Promocijski pulti in promocijske stene, ki se uporabljajo za oglaševanja na sejmih in razstavah ali seminarjih. Pulti so prav tako primerni za degustacije.
  • Oglasne table, deske in vitrine. Oglasne table in deske so brez vrat, medtem ko imajo vitrine vrata in so na ključ. Vse vitrine so vodotesne, zaradi hitrih vremenskih sprememb pa se lahko v vitrini nabereta kondenz in vlaga.
  • Svetlobne table, okvirji in totemi, ki so nepogrešljiv pripomoček za nočno oglaševanje. Menjava grafike je zaradi klip – klap sistema izredno enostavna.
  • Reklamne zastave, ki lahko krasijo vhod v vaše podjetje.

Promocijska stojala so torej nepogrešljiv del imidža podjetja in prav povsod, kjer si želi podjetje vizualno komunicirati z ciljno publiko, je to omogočeno z veliko izbiro takšnih in drugačnih promocijskih stojal.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar