sreda, 25. september 2013

Piši briši tabla kot promocijsko sredstvo

Piši briši tabla je pripomoček, ki se najpogosteje uporablja tam, kjer je prisotna potreba po hitrih in pogostih menjavah sporočil na tabli. To pomeni, da so takšne table kot nalašč za oglasne deske, obvestila, urnike in podobno. Lahko pa je piši briši tabla uporabna tudi kot promocijsko sredstvo, saj je v primerjavi z drugimi stojali in tablami menjavanje reklamnih sporočil enostavnejše in predvsem cenejše.
Piši briši tabla je verjetno med najcenejšimi promocijskimi sredstvi, sploh v tistih primerih, ko moramo oglasna sporočila pogosto menjati. Če bi za to uporabljali običajne promocijske okvire s plakati, bi morali propagandni material vedno znova posebej pripravljati in tiskati, kar seveda pomeni veliko časa in denarja. Piši briši tabla pa nam omogoča, da nanjo oglasno sporočilo napišemo kar s kredo ali s flomastrom, odvisno od tipa table. Novejše piši briši table večinoma omogočajo pisanje z običajnimi flomastri, možno pa je dobiti tudi takšne, na katere lahko pišemo le s kredami. Tudi po izgledu so table med seboj različne, večinoma pa imajo belo ali črno pisalno površino, medtem ko so okvirji navadno iz aluminija ali podobne kovine. Možna je tudi izdelava tabel po naročilu, tako da ustrezajo vsakemu okusu, a takšna naročila se navadno uporabljajo le za različne nestandardne dimenzije.
Glavna prednost piši briši tabel je v tem, da lahko oglasna sporočila ustvarjamo in menjamo kar sami, na licu mesta. To pa lahko pomeni tudi težavo, saj moramo sporočila napisati sami, kar pomeni nekaj dela, pa tudi končni rezultat morda ne bo tako privlačen, kot če bi celoten motiv pripravili na računalniku in natisnili na plakat. Zaradi teh pomanjkljivost se piši briši table bolj kot za promocijo uporabljajo za informiranje, najpogosteje jih na primer najdemo v gostinskih lokalih, kjer na njih oglašujejo dnevno ponudbo, ali pa kar celoten meni. Pogosto takšne table najdemo tudi v šolah, poslovnih prostorih in drugje, kjer je potrebno redno obveščanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar