četrtek, 22. november 2012

Čemu služijo okvirji v trgovinah?

Okvirji so navadno razstavljeni v muzejih in galerijah, vseeno pa jih pogosto srečujemo tudi v trgovinah. Povprečni potrošniki se navadno sicer niti ne zavedajo njihove prisotnosti, se pa s tem veliko ukvarjajo trgovci, ki iščejo nove možnosti za pospeševanje prodaje. Govorimo seveda o okvirjih za promocijske plakate, ki jih uporablja že skoraj vsaka trgovina. Če jih v trgovinah ne opazite, se le malo natančneje ozrite naokoli in opazujte promocijska sporočila na plakatih – verjetno ne lebdijo v zraku, temveč so uokvirjena in postavljena na neko vidno mesto.

Poznamo veliko okvirjev za plakate, kar je predvsem koristno za trgovce, ki z različnimi okvirji popestrijo svoja promocijska sredstva. Okvirji se razlikujejo tako po izgledu, kot tudi po velikosti, zgradbi, materialih, izvedbi, načinu prikazovanja plakatov in podobno. Navadno v okvir umestimo promocijsko sporočilo na plakatu, tega pa razstavimo na vidnem mestu v prodajalni ali v izložbenem oknu. Uporaba promocijskih okvirjev je tako izjemno enostavna, saj večina modelov omogoča preprosto nameščanje in zamenjavo plakatov. To pomeni tudi, da so okvirji za plakate uporabni zelo dolgo časa, torej gre gotovo za naložbo, ki se bo s časom poplačala in nam prinesla tudi nekaj dobička. Material, iz katerega so sestavljeni okvirji, je dovolj vzdržljiv in kvaliteten, da bodo različni plakati lahko brez težav razstavljeni tudi več let, ne da bi okvirji zahtevali kakšno posebno vzdrževanje. Poleg oglasnih tabel in promocijskih stojal so okvirji za plakate eni izmed osnovnih izdelkov za pospeševanje prodaje, zato se priporočajo za vsakega trgovca. O njihovi učinkovitosti priča tudi dejstvo, da jih najdemo v praktično vsaki trgovini, v katero vstopimo. Lahko pa se o tem prepriča vsak trgovec sam, saj promocijski okvirji ne predstavljajo takšnega finančnega bremena kot nekatera druga promocijska sredstva, zato jih lahko preizkusi prav vsak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar