V tokratnem članku bi
vas radi seznanili z osnovami mobilnega oglaševanja. Mobilno oglaševanje je
trenutno ena od vodečih marketinških oblik v svetu, čeprav morda v Sloveniji ni
tako izrazita. Običajni ljudje ne ločijo med dvema pojmoma, ki ju mobilno
oglaševanje lahko pomeni – prvo se uporablja za digitalno oglaševanje, ki
doseže na tisoče ljudi preko spleta, drugo pojmovanje pa pomeni vse oblike
oglaševanja (s plakati, stojali…), ki jih lahko selimo z lokacije na lokacijo.
Obe vrsti oglaševanja imata za skupno točko to, da se trudimo pridobiti čim več
kontaktov in novih kupcev, hkrati pa poskušamo zadržati cene oglaševanja v
okviru zmožnosti.
Kar je prednost
oglaševanja preko spleta, je vsekakor eksplicitna merljivost rezultatov, vendar
ne smemo zanemariti človeškega faktorja, ki ga dobimo skozi promocije na
terenu. Kupci vsekakor čutijo, da smo se zanje potrudili, če v trgovino
postavimo fantastično inovativno stojalo z izdelki, zato nas nagradijo z
nakupom. Če lahko trdimo, da spletno oglaševanje prinaša prednosti tudi pri
določanju ciljne skupine potencialnih kupcev, lahko enako trdimo tudi za
mobilno oglaševanje po prodajnih mestih. Namreč – če je izdelek na stojalu, ki
ga želimo v nekem obdobju še posebej izpostaviti, namenjen moškim po 50-em letu
starosti, prav gotovo ne bomo izpostavili rožnatih nežnih barv in mehkih
kompliciranih oblik. Torej – tudi s fizičnimi izdelki (stojala, okvirji, A stojala, roll up bannerji …) lahko dobro ujamemo svojo ciljno skupino, naš cilj
pa je pravzaprav še lažje dosegljiv, saj oglaševanje na prodajnem mestu
zagotavlja takojšnji nakup. K temu velja razmisliti, da bi dodali še promotorko
ob najbolj obiskanem času, pa je zaželena prodaja tukaj.
Ob promocijah velja izpostaviti dejstvo, da lahko s človeškim stikom v trgovini dosežemo še nekaj – od strank lahko prostovoljno pridobimo podatke, ki jih kasneje lahko uporabimo za tisto drugo obliko mobilnega oglaševanja – npr. stiki s stranko preko mobilnih telefonov ali e-mail sporočil! Torej, vsekakor se splača več oglaševalskih tehnik združiti v eno samo kampanjo, ter tako izpostaviti vse svoje prednosti – preko plakatov, okvirjev, stojal, pa tudi preko spleta!
Ni komentarjev:
Objavite komentar