sreda, 30. maj 2012

Kaj pomeni mobilno oglaševanje – promocije


V tokratnem članku bi vas radi seznanili z osnovami mobilnega oglaševanja. Mobilno oglaševanje je trenutno ena od vodečih marketinških oblik v svetu, čeprav morda v Sloveniji ni tako izrazita. Običajni ljudje ne ločijo med dvema pojmoma, ki ju mobilno oglaševanje lahko pomeni – prvo se uporablja za digitalno oglaševanje, ki doseže na tisoče ljudi preko spleta, drugo pojmovanje pa pomeni vse oblike oglaševanja (s plakati, stojali…), ki jih lahko selimo z lokacije na lokacijo. Obe vrsti oglaševanja imata za skupno točko to, da se trudimo pridobiti čim več kontaktov in novih kupcev, hkrati pa poskušamo zadržati cene oglaševanja v okviru zmožnosti.

Kar je prednost oglaševanja preko spleta, je vsekakor eksplicitna merljivost rezultatov, vendar ne smemo zanemariti človeškega faktorja, ki ga dobimo skozi promocije na terenu. Kupci vsekakor čutijo, da smo se zanje potrudili, če v trgovino postavimo fantastično inovativno stojalo z izdelki, zato nas nagradijo z nakupom. Če lahko trdimo, da spletno oglaševanje prinaša prednosti tudi pri določanju ciljne skupine potencialnih kupcev, lahko enako trdimo tudi za mobilno oglaševanje po prodajnih mestih. Namreč – če je izdelek na stojalu, ki ga želimo v nekem obdobju še posebej izpostaviti, namenjen moškim po 50-em letu starosti, prav gotovo ne bomo izpostavili rožnatih nežnih barv in mehkih kompliciranih oblik. Torej – tudi s fizičnimi izdelki (stojala, okvirji, A stojala, roll up bannerji …) lahko dobro ujamemo svojo ciljno skupino, naš cilj pa je pravzaprav še lažje dosegljiv, saj oglaševanje na prodajnem mestu zagotavlja takojšnji nakup. K temu velja razmisliti, da bi dodali še promotorko ob najbolj obiskanem času, pa je zaželena prodaja tukaj. 

Ob promocijah velja izpostaviti dejstvo, da lahko s človeškim stikom v trgovini dosežemo še nekaj – od strank lahko prostovoljno pridobimo podatke, ki jih kasneje lahko uporabimo za tisto drugo obliko mobilnega oglaševanja – npr. stiki s stranko preko mobilnih telefonov ali e-mail sporočil! Torej, vsekakor se splača več oglaševalskih tehnik združiti v eno samo kampanjo, ter tako izpostaviti vse svoje prednosti – preko plakatov, okvirjev, stojal, pa tudi preko spleta!

Ni komentarjev:

Objavite komentar